Wycieczka do Zakopanego

W dniach 23-27 maja uczniowie naszej szkoły wybrali się na wycieczkę do Zakopanego pod opieką panów: Damiana Mikuckiego, Przemysława Wądołowskiego oraz Jacka Jakusika.

Pierwszego dnia pociągiem z Malborka szczęśliwie dojechaliśmy do Zakopanego. Tam, po rozpakowaniu, mieliśmy czas na integrację oraz odpoczynek po całodniowej podróży.

Kolejny dzień natomiast był już spędzony aktywnie. Z samego rana, tuż po śniadaniu, udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej, a stamtąd nad Smreczyński Staw. Najtrwalsi wybrali się jeszcze na Krupówki.

W środę wchodziliśmy na Gęsią Szyję razem z naszym przewodnikiem – panem Filipem. Niestety pogoda nam nie dopisała i na szczycie, zamiast pięknych widoków, zastał nas deszcz i mgła. Jednak humor poprawiły nam oscypki zjedzone w bacówce na Rusinowej Polanie.

W czwartek przyszedł czas na wejście na Kasprowy Wierch z przystankiem w Hali Gąsienicowej, również z panem Filipem. Trasa okazała się lekko skomplikowana ze względu na śnieg leżący na szlaku. Wszyscy jednak szczęśliwie dotarliśmy na szczyt, niesamowicie dumni i zadowoleni. Do Kuźnic, czyli miejsca, gdzie rozpoczynała się trasa, zjechaliśmy koleją liniową.

W piątek wróciliśmy bezpiecznie pociągiem do Malborka.